FRI FRAGT VED KØB OVER 599 KR.
MED LEVERING TIL PAKKESHOP
KUNDESERVICE
RING TIL OS PÅ +45 27 60 61 77

Her finder du information om fragt og levering, betaling, retur og sikkerhed hos:

Stilige Rigmor ApS
Thorshavnsgade 26, kld.
2300 København S
E-mail: info@stiligerigmor.dk
CVR: 39 37 41 96

Fragt:
FRI FRAGT ved køb over 600,00 kr. (Gælder ikke Færøerne, Grønland og øvrige udland)

29 kr. UDEN omdeling
49 kr. MED omdeling
Print-selv RETURLABEL portal, Postnord

Forsendelse til SVERIGE: 49,- kr. og fragtfrit over 2000,- kr. Øvrige udland herunder Grønland, Færøerne og Norge: 190,- kr.og fragtfrit over 3000,- kr.

Varerne sendes med Post Danmark som pakke og kan følges via dit track and trace nummer, som du modtager per mail.

Leveringstid i DK er 1-3 hverdage.

Forsendelse udland:
Ved forsendelse til øvrige lande, derunder Grønland, Færøerne og Norge er forsendelsen 190,- kr. Hvis en vare ønskes byttet fra udlandet, skal kunden betale forsendelsesomkostningerne med mindre andet er aftalt. Ved køb over 3000,- er forsendelsen gratis.

Momsfri forsendelse til Grønland, Norge, Schweiz og ikke EU:
Bor du ikke i et EU-land, skal du ikke betale moms, når du køber i en dansk webshop. Momsen bliver automatisk trukket ud af din ordre, når du skriver din bopæl (herunder land) undervejs i din bestilling. Bemærk, at du formentlig bliver opkrævet told af modtagerlandets toldvæsen. Og selv skal søge om told-refusion, hvis du returnerer eller bytter!
Bemærk, at du KUN kan få tilsendt en momsfri ordre til et ikke-EU-land. Vælger du en dansk leveringsadresse, SKAL du betale dansk moms og må selv efterfølgende få den refunderet.

Betaling:
Du kan betale med følgende korttyper ved bestilling hos os: dankort, visa/dankort, visa, MasterCard, Maestro, JCB.

Alternativt kan du betale via kontooverførsel til Arbejdernes Landsbank, reg.nr.: 5336 konto nr.: 0000250771.
Varerne afsendes så snart beløbet samt ordrenummer registreres på vores konto.

Alle priser er i DKK og inklusive moms på 25%

Ved bestillinger fra Norge, Grønland og Schweiz fratrækkes momsen automatisk ordren. Se betingelser for momsfrie forsendelser nedenfor.

Fortrydelsesret, Ombytning & Returnering:
Du har 30 dages fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven. Du kan med andre ord både bytte og få dine penge retur, hvis du returnerer inden 30 dage efter modtagelse af dine varer. DOG! har vi kun 14 dages bytte og retur på UDSALG!

Fortryder du købet, kan du inden 30 dage (14 dage for udsalgsvarer) efter modtagelsen sende dine returvarer (som maxibrev eller pakke MED OMDELING) eller aflevere de købte varer til:
Stilige Rigmor ApS, Thorshavsngade 26, kld. 2300 København S

KØB EN RETURLABEL TIL POSTNORD HER. PRINT- SELV & SEND!

Du skal returnere varen/varerne i væsentligt samme stand, som den/de er modtaget. Hvis det er tøj, må du selvfølgelig prøve det, men ikke bruge det, da vi i så tilfælde ikke kan sælge det videre. Vær opmærksom på, at returneringen sker for egen regning og som sagt MED OMDELING, hvis det bliver pr. post, da vi ikke har et posthus lige rundt om hjørnet og dermed ikke kan hente pakker, der skulle være sendt uden omdeling.

Vi krediterer beløbet for den/de returnerede varer hurtigst muligt, efter vi har modtaget dem, med mindre du ønsker dem byttet til noget andet. Det sender vi naturligvis også hurtigst muligt og uden ekstra betaling for forsendelse, så du kan få glæde af dit køb!

NB! RETURNERING/OMBYTNING FRA NORGE:
Bemærk, det kan være vanskeligt at returnere/bytte, hvis du er norsk kunde. Det er vi kede af, men som det ser ud, skal du selv sørge for at få returneret din told på toll.no Hvis du bytter, bliver der nemlig opkrævet told igen for byttevaren!

Reklamationsret:
Er der noget galt med de varer, du modtager, har du to års reklamationsfrist i henhold til købeloven. Du kan finde yderligere information om dine rettigheder på Forbrugerstyrelsens hjemmeside: www.forbrug.dk

Returneringer og reklamationer skal afleveres eller sendes med omdeling! til:
Stilige Rigmor ApS
Thorshavnsgade 26, kld.
2300 København S

Oplysning om klagemuligheder:
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse xx@yy.dk.

Forbehold:
Stilige Rigmor tager forbehold for prisændringer, udsolgte varer og tastefejl.

Sikkerhed:
Stilige Rigmor benytter en professionel webshopløsning fra Shopify. Shopify's betalingssystem lever op til de sikkerhedskrav, der er stillet, og er godkendt og certificeret af PBS. Dvs. at betalingssystemet er sikret med en såkaldt SSL løsning, et system, der krypterer alle de Dankort-informationer, du sender til os. Det betyder, at ingen (med undtagelse af PBS) kan skaffe oplysninger om dit kort. SSL systemet sikrer desuden, at data mellem din browser og vores server ikke kan ændres.

Du kan finde flere oplysninger om betalinger på internettet på: www.betaling.dk

Ordrebekræftelse:
Så snart din ordre er gennemført, vil du modtage en e-mail med din ordrebekræftelse. Vi anbefaler, at du printer denne e-mail ud, da den indeholder væsentlige informationer om dit køb - blandt andet dit ordrenummer, som du bedes oplyse, hvis du har brug for at kontakte os.

Din indkøbskurv:
Til højre ovenfor produktmenuen finder du din varekurv. Varer lagt i indkøbskurven reserveres i 15 min.

Købsprocessen:
Hvis du tidligere har handlet hos Stilige Rigmor's Webshop kan du indtaste dit telefonnummer, så hentes dine kontaktoplysninger automatisk.

Din ordrehistorik:
Du kan altid inden for 5 år efter dit køb logge ind og se dine ordrer, samt opdatere dine stamoplysninger: >> klik her for at logge ind i kundecentret !